Fixar och donar.

Händiga jag.
Känner mig faktiskt lite kreativ/duktig då jag; lärt mig lite mer om ett bildredigeringsprogram jag laddat ner till telefonen, fixat till två bilder som ska vara med i sånghäftet till pappas kalas som jag och Elle ska göra i morgon, lärt mig att göra ringsignaler till telefonen samt att även lägga in dem!
Jo ni!

Sen att jag helt kom av mig från det jag egentligen skulle göra hör inte hit.. 

- Rummet kan stå ostädat en dag till.
- Hysen dör inte (förhoppningsvis) om jag städar åt honom i morgon.
- Jag har fortfarande kläder kvar i garderoben så än är det ingen jättepanik med att bära ner tvättkorgen.
- Blommorna i fönstret är ju fortfarande gröna så det är ju ett litet tecken på att de fortfarande lever, right?

Var garanterat något mer också som jag helt enkelt har förträngt, dock säkert inget viktigt.


I morgon hade jag tänkt försökt ta mig upp klockan sju och ge mig ut på en promenad innan jobbet. Vore extremt skönt om det blev gjort då det i morgon kväll kommer att vara lite tight om tid. Ska göra mitt bästa men lovar dock inget stordåd - ni vet, det är ju så lätt att znooza..

Hungrig börjar jag känna mig också.
Trist för mig då jag absolut inte tänker äta något nu!
Tänkte dra in på måltiderna lite (iaf mängden vid varje måltid) och hoppas på trevliga resultat. Sen kanske man också ska försöka få i sig nåt mellanmål, frukt eller liknande. Mjo, kanske de ja :)


..förresten, i morgon är det jag som ringer Karin Eliasson och hoppas på att hon har någon massagetid till mig. Hela min kropp är i uppror, känner mig ungefär 50 år äldre än vad jag egentligen är och det är ju inte så roligt.

..förresten 2 - Jag saknar DIG!

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0