Jobb, jobb och åter jobb..

För den arbetsskygge är min kalender ingen trevlig läsning. Bläddrade igenom den för en stund sen och insåg att jag, på en period av 23 dagar, har/kommer att vara ledig endast en dag! Var iväg en sväng idag till Åsarna och började plocka ur ett rum, hem och ska nu klockan 20.30 infinna mig där igen för en natt.. Sen iväg igen klockan 16-21 i morgon. Fast faktiskt, jag har inget ont av det. Som förra veckan jobbade jag alla dagar utom lördag, den här veckan alla dagar liksom den kommande veckan. Det går bara man kommer in i det! :)

I fredags var det mys hos Loven. Gott vin, god mat och trevligt sällskap. Trist dock att jag totaldäckade vid halv tolv. Bättre lycka nästa gång Norling! :) På tal om vinet så hade jag bestämt mig för att köpa tre flaskor med vin jag aldrig testat förr och det blev verkligen en riktig hit då de va riktigt goda (och billiga!)

1. Campos de Luz á 49:-
2. Selvarossa á 69:-
3. Downunder á 49:- 

Bara jag fått hem mina saker från Götet är det jag som går och köper mig et stoooort vinställ och fyller det med massa smaskiga viner! :)

Igår var jag och mamma på Glitter i Vigge. Åh va duktiga dom var och det var riktigt skoj att se! Efter det for vi hem och drack upp oss lite innan vi gick till Draupner på halloween kalas. Trist anser jag att det typ bara var 4-5 personer som var utklädda (jag vad en av dom och var utklädd till ängel med vita leggings, vit tunika, lockat hår med guldband och vita vingar;)). Även trist att det över lag var rätt lite folk där.. Skärping Svenstavik!

Nu ska jag betala en räkning och sedan börja ställa mig i ordning för den stundande natten..
So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0