Kalaset!

Pappas kalas var precis som ett kalas ska vara!
Mycket folk, enormt god mat, bra underhållning, en glad pappa - A l l t var bra!
Tror dessutom att alla gäster också var nöjda med det vilket ju är roligt!

Gårdagen var däremot inte så spännande..
Bakismåendet från helvete hade letat sig in i min kropp och jag kände mig allt annat än fräsch. Så går det då man ska blanda allt man kommer över i dryckesväg; burbon och cola, vin, öl, ren sprit.. Huvva!
Var uppe i Böle och skulle hjälpa till att städa undan, tror dock inte att jag bidrog med särskilt mycket då det, varje gång jag skulle röra mig, kändes som att jag skulle dö. Det enda jag kunde äta på hela gårdagen var en macka och en tallrik fil (det klockan 9 på kvällen..) Nåja, kostar att ligga på topp! :)

..dock blir det nog lugnt ett tag framöver nu som det känns.

Jobbat idag, gick bra men kände mig ruskigt nöjd med att få gå hem klockan 1. Värre i morgon då det är jobb mellan 07-16.30 men det ska väl gå det också.

FÖRRESTEN!
Nån som sett min plånbok!?
Den är totalt borta och jag misstänker att den försvann någon gång under lördag natt då jag av någon outgrundlig anledning skulle ta den ur Pelles bil och ner till Rätan. Dumma idiot Ida. Kul att ALLA kort är där i, fy fan.

Nä, om man kanske skulle ta och tagga till lite inför Biggest Loser nu då.
So long. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0