Lite lätt sliten.

Tror ni ag somnade igår efter att jag bloggar klart?
Icke! Låg väl vaken till en halv tre och lekte med telefonen, ehrm.
DOCK tog jag mig upp i tid i morse, vaknade till och med före innan klockan ringde :)

Jobbet har knallat på fint, dock lite klent med kunder.
Destomer ouppackade varor..

Då jag kom hem bev det lite vila framför tv'n innan jag, med bestämda steg, gick upp och drog på mig träningsstassen och begav mig ut på en 1 timmas promenad. Avslutade rundan med 16 minuter i solariet. Riktigt härligt med kvalitetstid! :)

Nu ska jag väl ställa mig i duschen och fli bort solarie/svett lukten, sen blir det nog en kopp te.

So long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0