Perfekt!

De senaste två dagarna, idag och igår alltså, har banne mig varit perfekta!

Vet inte riktigt vad det har varit som gjort dem så bra men nåt. Gårdagen var exempelvis kanon, jag hade ett strålande humör från morgon till kväll och fick en massa massa saker uträttade. Jobbade, fixade fram en massa tråkiga papper som jag förträngt en längre tid, ringde en massa viktiga samtal, betalade alla räkningarna, hälsade både på Loven och momma samt var ute och gick en timma.

Den här dagen har inte varit mycket sämre den.
Jobbade på treklöven mellan 07-11, åkte till Svensta på arbetsförmedlingen och fixade med en massa papper, snabb lunch med mamma, jobb på bolage från 12.30-18.15, hem för att byta om och sedan ut på en 1,20 h lång promenad runt Rörön1

Så NU MAUR JE GÖTT! :D

Vet inte riktigt var all den här energin kommer ifrån men jag är evigt tacksam för att den finns. Sjukt länge sen jag mådde såhär jäkla bra och det känns enormt skönt! :)

I morgon klockan 08.30 är det vinprovning på bolaget och därefter jobb fram till 18.15 Just nu kändes det lite halv segt men tror dock att det kommer gå riktigt fort bara man kommer dit. Skoj med provning i alla fall! Skoj och dessutom väldigt passande då jag planerat in att dricka vin i morgon kväll - kanske hittar nåt nytt att testa :)


Nä nu ska jag ta och tvätta ansiktet och borsta gaddarna innan jag kryper ner i sängen.
Gött att komma i säng vid nio, händer inte alltför ofta.

Natti natti! :)




Pssst!
88 DAGAR KVAR! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0