Personalfest x 2.

Jäklar i min lilla låda vad den här veckan har gått fort!
Vart har dagarna tagit vägen?

Jaa, jag klagar inte - i morgon är det fredag = sista arbetsdagen för veckan (om man bortser natten på söndag). Morgondagen innefattar även mer än bara sista arbetsdagen, den kommer nämligen även innehålla personalfest med Böle Bygg (som jag också ska få följa med på!) på Huskey. Fresks bjuppar på både mat och bowling och som vi alla vet - gratis är gott! Skoj ska det i vilket fall bli :)

Sen på lördag är personalfest nummer 2 inplanerad, då med bolaget. Denna gång styr vi kosan mot Östersund och ska även där bowla och äta (sen är givetvis en utekväll inbokad, iaf för mig ;))

Sitter i soffan nu och funderar på om jag kanske ska ställa mig i duschen.
Är lite sugen på att locka håret och då måste jag tvätta det.. Kändes jobbigt men vore samtidigt skoj att göra nåt roligt ma skatboe.. Dagens i-landsproblem.


Nä, vi skiter i duschen ikväll och satsar istället på att komma upp tidigare ur sängen i morgon.
Så faure bli, punkt.

Natti natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0