Testar..

Testar att blogga från telefonen. Har försökt mig på detta förut men utan vidare bra resultat, men nu jäklar! Efter lite sökning på google (förövrigt världens bästa sida!) fattade jag vad problemet var och nu funkar det - grettski! :) Stackars jag har ont i min stackars fot.. I lördags fick jag enormt ont i mina fötter på grund av skor jag använde för första gången (..att man aldrig ska lära sig!) och fick i och med det, större delen av kvällen, knata omkring barfota. Jippi. Kände förvisso inget då men i söndags var det desto värre. Ett rätt stort och ont sår under höger fot hade letat sig fram. Ont gör det och inte har det blivit direkt bättre av att jag stängt in foten i strumpa och foppatoffel på jobbet.. Tur jag jobbar natt i morgon så jag kan lufta foten större delen av dagen, såvida jag inte ska bege mig ut i svampskogen alltså.. Lör finnas mycket av skogens guld har jag hört! Nä nu ska jag göra mig en kopp te och återgå till boken jag påbörjat; När himlen faller ner'. Sleep tight. Dig hjärtat Jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0