Y E S !

Att man kan vara så sjukt nöjd och glad över en telefon som jag är över min är fan nästan konstigt tycker jag!
Men så är det - jag älskar den!

Äkta kärlek.

Man kan ju verkligen göra allt med dom också, nä iPhone åt folket anser jag!

Helgen har varit förhållandevis lugn. Stadsbesök med mor igår då det brändes ett x antal kronor, fix me lurn, påhälsning i Brånan med mera. Skönt att vara hemma i Svensta lite också, var typ tre veckor sen sist (tiden går ohyggligt fort emellanåt).

Grått och trist ute, det är kallt och det blåser..
Funderar på om man kanske skulle ha tagit en rask promenad och sedan unnat sig några minuter i solariet (long time no see på det som det ser ut på kroppen). Eller så skiter jag i promenaden och satsar helhjärtat på solariet i stället!? Mjoo..så får det nog bli! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0