Arbetet..

Synd egentligen att det inte finns några tomma rum på Treklövern nu. Hade det gjort det hade man ju nästan kunnat sova över, är ju ändå där näst intill dygnet runt känns det som. Ska dock inte klaga egentligen då dagen förflutit riktigt bra! Hoppas morgondagen också gör det..

Undrar just om jag ska ta med mig en stegräknare i morgon. Av mina trötta ben att döma så blir det ett gäng steg varje dag, skulle va spännande att se exakt hur många! Japp så får det bli, måste bara hitta laddaren så det finns lite stret i den, sen så!

Ulla ligger och halvsover i soffan, Frasse ligger under bordet och tuggar nöjt på ett ben jag köpte till honom idag, pappa sitter och kikar youtube (?) klipp och Grålle ligger mest troligt i hans knä. Livlig skara jag har omkring mig, tror bestämt att jag går och ställer mig i duschen och sedan kryper ner mellan lakanen. Kroppen lär nog kunna behöva den lilla sömn den får för att orka med några timmar till i Åsarna.


Sleep tight.

Jag hjärta Dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0