Billös.

Ren och skär lycka igår då jag fick sälja Pärlan till killen som var och tittade på henne/honom.
Var tvungen att gå ner 3000:- i pris men va faan, nöjd ändå!

Lycka nummer två igår va då jag fick köra Marcus Dodge Ram (!!), jäklar i min lilla låda va mäktiga dom bilarna är. Vore det inte pengran de satt i skulle jag l ä t t köpa en!

-

Grillat hos tyskarna, en tur med Elle till Kälen och sedan en kik på gammelgårn och Ante's 30 års kalas fick avsluta min lördag. Idag har det jobbats några timmar på Treklövern och sedan skrivits en hel hop av adresser på kuverten som inbjudningskorten ska liggas i. Terapiarbete utan dess like.. Drygt 20 (?) adresser kavr nu och sedan lika många inbjudningskort som ska färdigställas. Tror jag vet vad jag gör ikväll.

Fast, jag kanske ska smita en sväng och åka upp till Klövet och hälsa på Johanna, det lät ju som en betydligt roligare idé faktiskt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0