Bränningen utfördes felfritt.

Jag blir fan stolt över mig själv jag då jag lyckats bränna en skiva med bra låtar!
Det jag önskar mest då jag lyckats med en sådan sak är att samla ihop de närmsta, sätta oss alla i en bil och bara glida omkring.. Kanske med lite alkohol och allsång - jisses, finns det bättre!?

(Emma, jag lovar att denna skiva hade fallit dig i smaken!) :)

Innehållet på denna skiva blev;

1. Volbeat - Fallen
2. Nas & Damien Marley - As we enter
3. Mohombi - Bumpy ride
4. Michael Jackson - They don't really care about us
5. Kate Perry - Teenage dream
6. Hoffmaestro - Young dad
7. Florence and the Machine - Dog days are over
8. Eminem - Not afraid
9. Danzig - Devil's plaything
10. Eminem - Purple pills
11. Creed - One last breath
12. Bowling for soup - 1985
13. Andreas Grega - Dom hade mycket att säga
14. Royal republic - Tommy-Gun
15. Nickelback - If today was your last day 
16. Johnossi - Bobby
17. Kent - Skisser för sommaren
18. Rocky 4 - Burning heart
19. Creed - One

Där ni, nog lär jag må gott i den lille gråe nu med all denna härliga musik!?
Dock är det ett gäng låtar till som jag skulle vilja ha på samma skiva men då stereon som för tillfället sitter i inte tar mp3 får jag nöja mig såhär. Ska dock se till att lösa det problemet i morgon då en ny stereo står på inköpslistan!

Nu blire natta så jag tar mig upp i morgon.
Sleep tight!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Du lyckades ju i allafall bränna en skiva,jag försökte ju med fem stycken och ingen fungerade:)

2010-09-22 @ 02:16:32
Postat av: Ida

Haha, jag ska lära dig nån dag hur man gör för att lyckas med det :p

2010-09-23 @ 23:25:34
URL: http://norlingida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0