Dom kallar det terapi..

Nu har jag gett mig in på något som jag mest troligt kommer att ångra att jag från första början tog på mig..
De där förbaskade inbjudningskorten.

Att skriva adresserna var verkligen piece of cake om man jämför med detta;

1. Först noggrant vika ihop alla kort (papperet är av det hårdare slaget).
2. Bränna kanterna runtom kortet, lite onödigt kanske MEN en snygg detalj.
3. Skriva för hand i alla korten..

Punkt 1 är avklarad. Punkt 2 är halvfärdig. Punkt 3 har jag bara gjort ett av än så länge.
Egentligen borde jag göra klart en punkt i taget men röken var så stark, det blev kallt och jag tyckte mig höra fladdermöss så jag övergick till skrivandet ett tag istället. Blev dock inte alls nöjd med min handstil så jag tror det får vila tills i morgon. Kanske ska ta mig en tur bort till skolan i morgon och se ifall de har någon bra penna att låna ut. I Svenstavik fanns det ingen bra och det känns som liiiite overkill att åka till stan för att bara köpa en penna.. Hum..

Ikväll har jag förresten lekt lite med Marcus, John och Lim. Eller ja lekt och lekt.. Jag, Marcus och John for och hälsade på mr Lim i Handlake och fick oss en kopp kaffe :) Trevligt trevligt!

Nu ska jag se efter om det möjligen kan gå nån bra film på tv'n.
Sleep tight.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0