En lång jävla dag.

Till att börja med måste jag bara säga att helgen som var var riktigt bra!
Fredagen spnderades hemma hos Thor den yngre tillsammans med trevligt folk. Lördagen startade tidigt då jag, håll i er nu, vaknade innan nio (!!) Lite småstök på hemmaplan innan jag susade upp mot Bryngelhögen för att kika på det sista av slakten. Lite kaffe at Lindbloms och sedan shoppen på Skalet och fika i Klövsjö tillsammans med Niclas och Angelica - trevligt! Slängde i ny färg i håret och ställde mig i ordning för en kväll på Huskey med 13 andra ivriga bowling fantaster (jag vann bowlingen på min bana!)

Igår var det jobb på Treklövern.
Först 07-14 och sedan 15-21. Kan upplysa er om att jag var något mör då jag lämnade byggnaden ungefär kvart över nio. Sen, med min vanliga tur, fick jag soppatorsk mellan Nästeln och Rätan. Jippie va skoj då det är bäcksvart ute och man är mör i hela kroppen och helt tom i huvve.. Nåja, en snäll Marcus kom till min räddning och jag kunde tillslut åka hem! Väl hemma blev det lite mat innan det var dags att hjälpa till med det nystyckade älgköttet.. Då det stöket äntligen var klart kunde jag ställa mig i duschen och sedan, ren och fräsch lägga mig i sängen! Underbart var ordet!

Sitter hemma nu och väntar på att klockan ska bli halv tre så jag kan rulla bort till Åsarna för ännu en kväll med the oldies.


Förresten, igår då jag hade rast åkte jag till Svensta en sväng. Besökte 'Kronans droghandel' och köpte en typ deo som tydligen ska motverka fotsvett - ska bli intressant att se om den håller vad den lovar. Upp till bevis ikväll! Kan ju i alla fall hoppas då min fotsvett inte är att leka med, då jag dessutom arbetar i foppatofflor kan det emellanåt, rent ut sagt, bli förjävligt! Huvva!

Återkommer senare med resultat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0