En strimma hopp.

En liten liten strimma hopp börjar nu tändas hos fröken Norling.
Kan det verkligen vara så att jag kanske har hittat en bil som ser bra ut och som jag kanske kan köpa!?
Njao, kanske.
I morgon bitti är det jag och Jörgen som styr kosan mot Söderhamn för att ta reda på detta - vill det sig väl rullar jag uppåt sedan i en silverfärgad liten sak; H O P P A S !

Är enormt less på att sitta på blocket och glo nu.
Fan och hans moster, tror jag kan alla annonser utantill vid det här laget.. Huga.

I övrigt är min kropp, då framförallt ryggen, ruskigt trött och slutkörd så några dagars ledighet kommer inte att sitta fel (ledig tills på torsdag).

Har nu ikväll varit uti i Turingens skogar tillsammans med Marcus och hälsat på Johan som är där och jobbar. Tror bestämt att jag måste ta mig tid och följa med J nån dag, verkar ju va rätt mysigt. Om inte annat skulle jag få skratta rejält, något man alltid får göra med den mannen :)

Näe, torka håret och sedan krypa ner i sängen så jag tar mig upp i morgon; avgång klockan nio från Gröngatan så det gäller att vara pigg och allert!

Återkommer i morogn med resultat vad beträffar den lille gråe.
Sleep tight.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0