Fredag 3:e september 2010.

Men shiiit vad fort det har gått!
Insåg nu då jag skrev rubriken att det är över tre månader sen jag kom hem (!!)
Vart har dom månaderna tagit vägen liksom?
Vojnevojne.

At the moment befinner jag mig på Treklövern.
Har snart avverkat natt 2 av 2 för den här veckan vilket känns skönt.
Sov inte mycket igår men har, peppar peppar, klarat den här natten rätt hyfsat ändå.
Idag, då jag vaknat, ska jag och Ulla ta en tur till Svensta för att inhandla lite saker att göra inbjudningskort med till pappas stundande 50 års kalas. (Ellerhur, gubben börjar bli gammal!)
Även att jag tänkte, såvida jag orkar, ta mina apostlahästar och knata upp till Böle.

Åh just ja, i morgon kommer killen som ska kolla på bilen! :)
Håll alla era tummar, be en stilla bön, skänk en tanke..vad som helst bara han köper den!


..dock!
Får jag bilen såld, hur ska jag då frakta mitt tighta ass till och från jobbet?
Kändes lite långt att gå till Åsarna, i synnerhet om man börjar 7..
Well well, får bli ett senare problem, han har ju inte köpt bilen än.

Nä, om man kanske skulle gå en runda då.
Höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0