Julafton.

Har suttit och funderat och klurat nu i några dagar på julklappar..
I know, det är bara september MEN av egen erfarenhet VET jag att det ALLTID brukar bli stressigt i slutet så det är lika bra att ta tag i saken så tidigt som möjligt.

Och faktiskt, nu har jag löst julklappsproblemet till nästan alla så i morgon är det jag som åker in till Östersund och börjar färdigställa det hela :) Dock är det städning som står på schemat först och främst, sen om det blir någon tid över blir det lite shopping :)

Rätt meningslös dag egentligen idag.
Har inte gjort många knop men det har varit rätt gött ändå.
Lyckades tillslut knåpa ihop det där personliga brevet i alla fall så nu är det skickat!
Bara att hålla tummarna nu - gär det ni med vettja!


Nä, tror banne mig att jag ska krypa ner i sängen nu.
Tidig uppstigning i morgon då jag hade tänkt åka härifrån senast klockan 7..

Sleep tight.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0