Klövsjö by night.

Just hemkommen från en trevlig kväll i Klövsjö.
Har varit hemma hos Johan och kikat in hans lya, mycket fint måste jag säga!
Druckit kaffe, kollat youtube klipp och kikat efter bilar till mig (det sistnämnda spårade dock ur och slutade med att vi kikade på pimpade moppar..)

Då Johan ansåg det vara hög tid för sängen tackade vi för oss och for. Ett stopp hemma hos Nicklas för att kika in hans maffiga hus och sedan ner till Rätan igen. Som sagt, en trevlig tur! :)

Nu är det egentligen hög tid för fröken Norling att bege sig till sängen.
Tidig morgon i morgon då jag har en del att stå i innan jag börjar jobba halv tio.
Måste bland annat hem till mamma och leta fram 'uniformen' samt att jag även ska infinna mig på arbetsförmedlingen klockan nio - får bli en snabbis där eftersom jag, som sagt, börjar jobba halv tio.


Ååh vilken ångest jag har inför vintern!
Ska man köra en säsong till (såvida det inte är försent att söka nu..?) eller ska man hoppas på många dagar på treklövern? Är ju som roligt att jobba säsong då man får träffa enormt mycke roligt folk, baksidan är dock att det är rätt klent betalt och mycke jobb..

Jaja, den som lever får se.
Det bästa är nog att bara ta dagen som den kommer och göra det bästa av den - right!?

Nu blir det sängen så jag tar mig upp i morgon.
Har varit ledig så många dagar nu så det lär bli en kamp misstänker jag..

Sleep tight.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0