KUK FITTA!

Det vill som oftast gå bra, riktigt bra!

Har hittat ett jobb jag tycker verkar va intressant och som skulle passa mig som handen i handsken. Efter många om och men av gruvande tog jag tillslut tag i saken, mitt cv. Skrev, gjorde ändringar, googlade efter tips, skrev mer och lyckades knåpa ihop ett ruskigt bra 'personligt brev'. Då allt är klart trycker jag på 'spara' och stänger sedan ner. Då jag ska bifoga filen i mailet jag ska skicka till arbetsgivaren finns det inte, det är borta.

S A T A N !

Anlledningen till detta beror på följande;
Jag hade inte mitt cv sparat på datorn (det ligger på den lilla externa) så jag var tvungen att öppna det från ett skickat mail i hotmail. Då jag klickar på filen i hotmail väljer jag 'öppna' istället för 'spara'. Då jag senare skrivit klart allt skulle jag såklart valt 'spara SOM' istället för bara 'spara'.

Förstod ni det där eller blev det åt helvete invecklat?!
Jaja, idiotiskt jävla fel alltså, tankspidda dumma Ida..
FY FAN!

Nu måste jag skriva om skiten och jag misstänker att jag inte kommer att få till det lika bra igen..
Nu ska jag sakra ihop mig lite och åka till Brånan en sväng innan jag ska iväg och jobba.
Kanske kanske kan några koppar kaffe och lite skitprat med Håkan och EmmaLina dämpa min ilska nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0