Ledighetskommittén.

Man blir som bortskämd då man är ledig så som jag är nu.
Inte jobbat sen i söndags (var visst inte så många dagar sen..) och ska inte iväg förrän på fredag.
Ibland får man vara lite ledig, ibland är man värd det.

Har dock lagt mig tillgänglig nu nästan dygnet runt de kommande två veckorna så jag får hålla tummarna att de behöver folk då.

Lekt me Elle och Emelie idag.
Gjort klart de förbaskade korten (t a c k ELLE!), varit en sväng upp på Skalet där jag fyndade en underställströja. Blir dock irriterad på mig själv. Sist jag va upp på shoppen så var dessa underställ nedsatta på 50% och det fanns många kvar. Snål Ida var dock framme då och jag köpte inget.. Idag då jag var där var det enormt urplockat och min storlek fanns endast kvar på tröjor. Nåja, rätt nöjd iaf.

Snart är det middag och efter det ska jag och Ulla bege oss upp till Böle för att sadla på våra fyrbenta vänner och rida ner dom hit till Rätan :) Long time no see på hästryggen så det blir skoj! Lika bra att värma upp nu då det i vinter är tänkt att jag ska rida (minst) tre gånger i veckan.. :o

So long.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Va roligt att rida lite :) Det var länge sedan :)

2010-09-07 @ 18:38:56
Postat av: Ida

Jaa de va riktigt skoj och hon skötte sig fint min lilla pärla :)

2010-09-08 @ 00:24:42
URL: http://norlingida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0