Man blir ju brydd!

Tycker att jag har ett rätt fysiskt arbete, rör mig mycket och i många olika ställningar mest hela tiden.
Men trots detta så brukar jag aldrig känna mig så slut som jag gör efter denna dag - efter en städdag..
Konstigt.

Förvisso har jag väl rört mig i en massa olika ställningar idag också men ändå mycket lindrigare än vad kroppen är van vid. Jaja, gött ma litte träningsvärk ändå!

Lunchade tillsammans med Johanna och Sophie - mys!
Sen en tur på staden med S innan det var dags att återgå till städningen.
Avslutade min dag i staden med att köpa en ny stereo till bilen som jag nu ikväll fått hjälp av Marcus och Marcus att koppla in - fääänks grabbar!
Nu fattas bara en Mp3 skiva sen så.

Är sugen på att hitta på nåt i helgen, måste ju passa på då man ändå är ledig.
Jobbar till 20 på fredag sen är jag minsann ledig resten av helgen - gött!


Nä om jag skulle ha bränt den där skivan och sedan krupit ner mellan lakanen kanske?
Tidig uppstigning i morgon då jag ska följa med pappa och jobba :)

Natti natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0