Otillfredsställd.

Avskyr verkligen då man snusat för mycket. Alltså så pass mycket så snuset inte tillfredställer en. Idag är och har varit en sån dag och jag gillare inte! :/ (Att man dessutom fördubblar sin konsumtion under dessa dagar gör fan inte saken bättre!)

Enormt jobbig dag på jobbet idag.
Länge sen det kändes så. Har haft ett så bra flow nu på senaste men idag var det verkligen som bortblåst. Tålamodet har lyst med sin frånvaro vilket i sin tur lett till att jag varit tvungen att räkna till tio och bitit mig i tungan ett x antalg gånger idag. Sen har liksom orken varit som bortblåst. Och ovanpå allt detta så har ryggen börjat fucka upp sig. Yes! Fattas bara att man ska få problem med den också. Sist jag hade riktigt ont var i vintras och då gick jag som en 90 graders vinkel i 3 dagar.. :/ En massage kanske vore på sin plats?

Lite bra saker då;

- Hyndan går som hon ska och jag trivs verkligen med henne! Skivan jag brände i förrgår är verkligen pricken över i då jag kör omkring :)

- Jag ska söka ett jobb som verkar roligt och som jag faktiskt tror att jag har rätt stor chans att få (om man utgår från vad som krävs alltså)

- I morgon och på måndag är det löning!

Nu ska jag försöka läsa ut en bok jag hållit på med sen nångång i somras sen blir det banne mig sova så jag tar mig upp i morgon. Begravning på Erik, mammas mosters karl, så det vore kanske på sin plats om man kände sig någorlunda fräsch.

Sleep tight.

Miss YOU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0