Pimp my ride.

Stadstur idag, fått en jäkla massa saker uträttade;

- Varit på rättegång, som åskådare.
- Köpt födelsedagspresenter till både Ulla och mamma (bättre sent än aldrig på mamma)
- Hittat lite mysiga kläder till mig själv.
- Pimpat framsätena i bilen.
- Beställt en IPHONE 4 ! :D

Njaa, det kanske inte var nå mer och nu då jag ser på det så kanske det inte var så mycket egentligen men jag är nöjd med dagen. Har skjutsat runt Marcus och Nico lite ikväll i lill Hyndan min. Trivs faktiskt rätt bra i den trots att vi inte riktigt lärt känna varandra än - gilla på den!

Nä nu blir det sängen så jag orkar med en heldag i Åsarna i morgon.
Natti natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0