Rive hue ta dä!

(Rubriken tillägnas Johan Thor då han den senaste tiden använt det uttrycket rätt mycket).

Dagen i Ausan har förflutit bra och smärtfritt (om man bortser från den förbannade huvudvärken som förföljt mig sen jag gick upp i morse..), de gamla har varit snälla och trevliga :) Har tom. frostat ur en frys! Förvisso var det inte på mitt initiativ men jag slutförde i alla fall uppgiften!

Vad beträffar fotsvetten..
Jaa jag vet inte om det varit mindre idag. Kanske?
Tror kanske att det varit mindre än det brukar eller så är det bara som jag inbillar mig. Återkommer närmare om saken i morgon då det blir en riktig prövning; jobb mellan 07-21 (!)


Jävla idioter som är med i 'Hells Kitchen' alltså, heeeeerreguuuud!

Idag beställde jag lite vinterkläder samt grimma till min fyrbenta vän förresten;

  

Tänk va fin hon ska bli min lilla fröken :)

Nä, ska fortsätta kika på idioterna på tv'n nu innan det är dags att krypa till sängs.
Sleep tight!

Kommentarer
Postat av: Mariana Zackrisson

Åh,det där täcket har jag oxå! Det är huuur bra som helst! Och snyggt som tusan dessutom! ;o)

2010-09-16 @ 08:11:57
URL: http://emzeta80.blogg.se/
Postat av: Ida

Jaa jag hoppas att lilla fröken håller sig varm nu, hon är nämligen rätt frusen av sig. Spännande att se hur halstäcket funkar, om hon håller sig varmare :)

2010-09-16 @ 22:25:55
URL: http://norlingida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0