Rört på fläsket.

Ta mig huen va lat jag blivit, lat OCH sockerberoende..
Ni hör ju vilken ypperligt bra kombination, tänk att alltid jag ska fastna för allt sånt där extremt bra.

Tyckte i alla fall att det var dags att göra något åt saken idag, så efter att jag slutat jobba nu ikväll och kommit hem till Rätan svidade jag om till träningsstassen (den blev enormt shockad över att bli använd!) och tog med mig Frasse ut på en promenad på cirka en timma. Riktigt skönt faktiskt, lite kallt kanske men det är nog bara bra då man håller bra takt hela tiden för att hålla värmen uppe :)

Jisses vad jag är i stort behov av den där telefonen jag beställt nu!
Inte nog med att min knappsats håller på att lossna, nu har även en knapp gett upp. Man får vara tacksam över att det inte var någon 'viktig' sådan men ändå! Så IPHONE VAR ÄR DUUUUU!?
Var in på Telia i måndags och då sa dom att kanske kunde jag få en nu i veckan då nästa leverans kom, dock tordes han inte lova något då han inte visste hur många som kom.. h o p p a s !

På lördag ska jag och min fina mamma in till stan och shoppa. Ska bli så mysigt att göra nåt med bara henne! Shopping, god mat och en massa mys <3 Önskar att man haft en lägenhet i stan nu så vi hade kunnat övernatta, hade liksom varit pricken över i det!

Åh, går och oroar mig för det där jobbet jag sökt.
Jag är, av arbetsbeskrivningen att döma, som klippt och skuren för det!
Bara jag kan få komma på en intervju så hoppas jag på att kunna ro det hela i land - jag upplevs så mycket mycket bättre in real life än vad jag gör på papper :p
Håll tummarna med mig vettja!


Nä nu ska jag kika på Twilight Eclipse (läs somna till Twilight).
Intensiv dag i morgon med uppstigning klockan nio för utsläpp av de små fyrbenta sen planering inför faderns kalas och slutligen jobb mellan 13-21.

Sleep tight.
Och DU, dig tänker jag på..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0