Snökaos!

Men herrejävlar!
Man blir ju fan rädd på det här vädret, är det jordens undergång som är nära nu eller vad?
Snö, enorma mängder snö, i SEPTEMBER! (Enorma mängder för årstiden..)

Förvisso, jag älskar snö och gillar verkligen vintern men jag vill helst ha hunnit sätta på vinterdäcken innan det kommer. Samt att det gärna kan få vänta tills i mitten på oktober i alla fall, blir ju så sjukt lång vinter annars..

Då jag kom på jobbet igår kväll blev jag varnad om att bilar inte tog sig upp till Klövsjö och att det var rätt mycket snö där uppe. Sant. Tack och lov kunde goa snälla Johanna ta resten av nattens turer där uppe. Sen nu då jag kom hem får jag höra att Ulla och co suttit fast i bilen från straxt efter tio till över två inatt mellan Hogdal och Rätan på grund av en trafikolycka och för mycket snö..

Även att det i tidningen idag stod att det spås att bli en rekordkall vinter. Sånna saker brukar de fan inte ha fel på de där 'spåmännen/kvinnorna'. Dock lite konstigt, säger de att det ska bli rekordvärme stämmer det aldrig men är det kyla det spår slår det mer eller mindre alltid in. :/


Kanske ska försöka sova lite nu så man orkar med den kommande natten också.
Usch va omotiverad jag kände mig för det - förhoppningsvis känns det lite bättre efter några timmars sömn. Fast jag ska inte hymla med att om jag hade en enda önskan nu så skulle det vara att få slippa..

Nä, natti natti nu så hörs vi sen.

Förresten;

GRATTIS ULLA PÅ FÖDELSEDAGEN! <3



(..även att jag från början stavade kaos med u (kaus) och var tvungen att googla fram den rätta stavningen då jag tyckte det såg konstigt ut..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0