Som en dag ska va.

Min dag har idag varit precis som en dag ska va!
Jag har hunnit med en del saker, umgåtts med trevligt folk samt även fått in lite träning också - hur bra låter det inte liksom!? :)

Ridturen från Böle ner till Rätan gick kanon och fröken fräken skötte sig utmärkt!
(Att hon sen stressar upp sig lite då tunga fordon susar förbi kan jag ha överseende med).
Så då hästarna var släppta i hagen och jag och Ulla varit uppe till Böle igen för att hämta lite saker svidade jag om och susade bort på Thunellvägen där det stundade idolmys! Enormt trevlig kväll som avslutades med att prata gamla minnen med Erika och Elle - mera sånt tack!

Agendan för morgondagen;

1. Försöka ta sig upp i någorlunda bra tid, halv 10-10 vore bra.
2. Åka till Treklövern borde jag göra och se om dom har nå jobb åt mig.. (dock skulle även detta kunna få vänta tills på fredag då jag ändå ska bortöver).
3. Ta hem och duscha hästarna.
4. Sätta mig ner och göra en seriös ansträngning vad beträffar letande av ny bil.
5. Ha SATC 2 mys med flickorna Haraldsson.

..skulle även ha varit in till Östersund och beställt en ny telefon för nu är det banne mig nära! :)
Men även detta kanske får vänta tills på fredag..eller nån annan dag.

Well well, nu ska jag borsta gaddarna och sedan slänga mig i sängen, känner att ögonenlocken börjar bli tunga nu.

Sleep tight!

Kommentarer
Postat av: Marängen

Å vad roligt! Elle som är så grym på att minnas grejer från tiden då björkarna var låga.... Hälsa henne så mycket!

2010-09-08 @ 01:26:54
URL: http://marinaballerina.blogg.se/
Postat av: Ida

Haha, jaa det var riktigt skoj! Det är ju så enormt många saker man glömmer bort så det är roligt att bli påmind om dom igen :)

2010-09-08 @ 11:17:09
URL: http://norlingida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0