Det är dags!

Nu är det ta mig fan dags att göra nåt åt mitt liv!
Herregud, lever som en..ja jag vet inte vad.. Ansvarslösa livet, minst sagt.

Kan ju inte längre skylla på den där boende frågan eftersom den nu är åtgärdad, jag har ett eget hem. Näpp Norling, dags att börja leva upp till din ålder. Laga maten själv istället för att köra halvfabrikat eller bjuda in sig hos mamma. Träna istället för att tänka att det inte är någon mening att börja eftersom jag ju ändå inte kommer att kunna göra det i morgon.. NU SKA DET BLI ÄNDRING!

Då jag storhandlade här i veckan såg jag verkligen till att leta mig till de nyttigare varorna. Tror jag lyckades rätt bra. Problemet är nu bara att jag inte riktigt vet vad jag ska göra med dem.. Vad gör man av bönor tex? Har kikat in några recept av Anna Skipper och jo fan, nog ska jag väl kunna åstadkomma nåt av dom - hoppas jag. Jag känner mig faktiskt peppad till tusen, jag vill verkligen börja leva ett sundare liv med lite mer struktur. Hoppas nu bara att detta kan bli något jag kan hålla fast vid, så det inte bara är något jag säger och håller en vecka och sen ger fan i.. Nä nu jäklar! :)


Har ju, som jag skrev för nåt inlägg sedan, bokat tid för gaddning.
Fortsättning på den på sidan - då den är klar är det många många tusenlappar som spenderats på den, skulle väl va fan om man inte kunde visa upp den med stolthet då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0