Det förbannade valet..

..och kvalet!

Okej, here's the deal:

Jag jobbar på bolaget i morgon till klockan 18.15
Mamma och co åker upp till Tossåsen nångång på morgonen och kommer att spendera helgen där. Uppe i Tossåsen vet jag även att fler ungdomar kommer att husera this weekend vilket garanterat kommer att innebära stort alkoholintag och många skratt.

På lördag vill jag träffa mina fina Sophie och andra sköningar på puben i Klövsjö.

Hur gör djur?!
Ska jag åka upp till Tossåsen i morgon efter jobbet och vara där tills på lördag eftermiddag?
Eller ska jag skita i att åka upp över huvud taget?

Det är faaaaan frågan!
Vad tycker Ni?!

Kommentarer
Postat av: Bella

Man lever bara en gång, iaf som man kommer ihåg :p Så go go go!

2011-04-15 @ 06:26:17
URL: http://elfvendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0