Gooood morgon! Idag är det stora dagen, da...

Gooood morgon! Idag är det stora dagen, dagen då vi ska se om det finns nån hjälp åt mina fötter eller om dom är lämnade åt ett vått och äckligt öde - spännande som tusan! (Förvisso stod det på den lilla flaskan att man ibland måste behandla flera gånger för att uppnå resultat..) Haft den sjukaste drömmen på länge inatt. Vill inte säga exakt vad den handlade om men jag var Pippi Långstrump som hade sex med..en karl som jag känner i verkligheten, på verandan till Villa Villerkulla - ÄCKLIGT! Huga, för första gången på länge va de faktiskt skönt att vakna! Näpp, har fått i mig min gröt och ska nu ställa mig i ordning inför det stundande jobbet, ha en bra dag ni kära läsare! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0