Gör ont ju!

Men satan i gatan, förbannade handled till att göra ont!

Kände av smärtan för lite mer än en vecka sedan. Gjorde ont då jag böjde den i olika vinklar etc. Trodde till en början att det kanske var arbetet på bolaget som orsakat detta men börjar fundera på om det kanske måste vara nåt annat ändå? Det är ju vänster hand och jag är högerhänt - använder alltså oftast inte vänstern.. Nu värker den och har sig igen vilket jag finner enormt irriterande! :/

Blir det inte bättre snart så måste jag nog uppsöka farbror doktorn.
Fast varfördå förresten, för att få ett paket Alvedon utskrivet?!

..dom kan jag köpa receptfritt på Kronans Droghandel själv..men tack ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0