Jag är bra, jag är bäst! :) Vet ni en sak ...

Jag är bra, jag är bäst! :) Vet ni en sak som jag kommit fram till? Jo, man ska aldrig säga att man ska göra något. Ex 'i morgon ska jag gå ut och gå innan jobbet'. Dels sätter man press på sig själv (som förvisso kan vara bra ibland) och dels kan man ge sig själv sjukt dåligt samvete om det man sagt att man ska göra inte blir av.. Nä, då är det tusan bättre att ta dagen som den kommer och HOPPAS att man får nåt vettigt gjort (såklart inte heller det ultimata men ni kanske got my point?) Som jag igår, höll hela kvällen på att fundera om jag kanske skulle cyklat på jobbet idag, vela bara fram och tillbaka.. Slutligen bestämde jag mig för att inte göra det då jag mest troligt aldrig skulle ta mig upp halv sex.. Haha, tji fick jag! Halv sex slog jag upp mina blå, sex var jag på väg och tolv minuter i sju var jag framme :) NÖJD! (Nu återstår bara att se hur min arbetsdag, 07.30-20.30, ter sig efter denna mastodontstart). Ha en bra dag folks! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0