Jag kan jag med!

Det sitter långt inne, förbannat långt inne emellanåt, men plötsligt händer det!

Idag hände det, jag lagade mat fast jag 1. inte var så super hungrig (vid sånna tillfällen brukar jag annars typ bara ta en macka eller nåt) och 2. jag var trött och kände inte alls för att laga nån mat.

Tji fick jag och min trötthet!

Kycklinggryta med cocosmjölk kryddad med lite sambal och röd chilipasta. Till det serverades det sallad och keso. Mums! Faktiskt, jag vill gärna skryta lite för det blev förbannat gott, tänkt att jag gjorde det själv - höhöhö! :)




Se sa gött!
Bästa av allt med att bo själv och laga mat  är att det oftast räcker till matlåda också! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0