Jag tappare..

Typiskt alltså!

Lyckades ta mig upp i okej tid.
Klädder mig och susade ner på Dollar kontoret där Björn skulle ha lämnat sina bilnycklar så jag kom åt bordet som ligger i hans bil.. Som sagt, han SKULLE HA lämnat dom där. Trist nog måste han glömt det så jag fick åka hem igen med svansen mellan benen och en något sur min :/

Kikade klart på American History X samt kikade på några avsnitt av Weeds, haha sjukt det verkar va men dock rätt bra! Tappade i vilket fall jåmen till att göra nåt vettigt och har därför blivit sittande här i soffan sen jag kom tillbaka hem. Inte plockat en enda pinal som jag så stort skulle.. Jag skyller på Björn för det, känns så mycket bättre om man har nån att skylla på you know!



Bla bla bla.
Kan Björn komma nån jäkla gång så jag får fli ihop här!?
Nu är jag på en treårings nivå och har verkligen bestämt mig för att jag ju inte kan göra nånting förrän jag har fått det förbaskade bordet (vilket är rätt konstigt eftersom inget av det som ligger framme på golvet etc ska stå på det..!)

Jag har förresten inte tagit ett endaste bloss än heller.
Sjukt sugen är jag men än så länge har jag lyckats stå emot, utan att kompensera upp det med en massa mat. Kanske är därför jag är lite kinkig och lättretlig just nu, kan was.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0