Medan ni sov!

Matvanor:

Bästa maträtt?
Hum..grillat kött med en god fetaostsallad är ju absolut aldrig fel! 

Bästa dryck?
Av den alkoholfria sorten måste jag nästan säga mjölk. Ska det däremot vara lite % med så tackar jag aldrig nej till ett glas Some Zin eller en god kall öl.

Hat dryck och maträtt?
Har ju inte riktigt förstått det här med palt, blodpudding och bruna bönor riktigt än.. Sen förstår jag heller inte de som kan dricka wiskey.

Bästa alkoholdryck?
Jaha, igen då - Some Zin. Faaaast nån god drink på krogen är ju heller aldrig helt fel!

Använder du smör på smörgåsen?
Självklart, mycket!

Smågodis eller färdiga påsar
Smågodis.

Favoritglass?
Vanilj är nog ledande, den kan man ju kombinera med vad man vill - allt passar! Det är ungefär som att ha på sig svarta byxor, det mesta passar till.
 

Shoppingvanor:

Hur mycket shoppar du för varje månad?
Olika..väldigt olika.. Mellan 3-5000 kanske?

Har du mer skor än kläder?
Absolut inte, dock är mitt skoförråd inte så tokigt.

Favoritplagg?
Måste vara min svarta Houdini!

Hatplagg?
Tror inte jag har nåt direkt hatplagg..eller JO, två par G-Star jeans som jag inte får på mig. Dom hatar jag för tillfället!

Arbete, utbildning:

Jobbar eller pluggar du?
Arbetar på System Bolaget och Treklöverns äldreboende.

Vad vill du bli?
Om jag det visste..

Trivs du med ditt jobb/din utbildning?
Jag trivs med mina jobb, min gymnasieutbildning kan dock diskuteras.. :/

Är lönen viktigast?
Självklart är den viktig och väger väldigt tungt men jag anser den inte vara viktigast.

Boende:

Lägenhet eller hus?
Om frågan menar vad jag helst vill bo i så svarar jag hus. Menar den däremot vad jag bor i så säger jag lägenhet.

Framtidsplaner med boende?
Ja inte tänker jag då bo i lägenhet i resten av mitt liv - hus it is!

Litet eller jättestort?
Helst jättestort!

Drömboende?
En gammal upprenoverad villa, jättegammal, med stora fönster och högt i tak. Helst beläget vid nån sjö.. Finns ett i Hoverberg som stämmer in bra på den här beskrivningen.

Landet eller mitt i stan?
Jag är nog mer en lantis jag..

Mysigt eller sterilt?
Tror nog att jag är lite mer av den stilrena typen fast med en mysig touch :)

- 

Lite allt möjligt:

Har du barn?
Inte än..prins charming har inte dykt upp.

Är otrohet okej?
Tycker jag inte!

Älskar du någon?
Bortsett från familj och vänner, nej.

Betyder familjen mycket för dig?
Allt, dom betyder allt!

Är du lojal?
Ja det tycker jag.

Tycker du om att dricka dig full?
Kan vara riktigt skoj, så länge man har nån form av kontroll bör tilläggas..

Hemmafest eller krogen?
Beror på vilken krog och vilken hemmafest - båda har sin tjusning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0