Mitt i natta.

Klockan är till och med över mitt i natta och jag känner mig, peppar peppar, hyffsat pigg fortfarande! Det är bra att jobba med någon bra, i detta fall betyder bra Johanna Morlind! Vi är på samma nivå, har samma funderingar och värderingar samt att vi kan skratta åt det mesta - sånt behövs på jobbet! :)

I morgon hoppas jag på att ta mig upp ur sängen i någorlunda bra tid - senast två!
Nämnde för Ellinor att vi kanske skulle ta och baka i morgon (något vi pratat om sen jag gick första året på gymnasiet, 8 år sedan alltså, och än har det inte blivit av..men i morgon kanske!?), nyttigt matbröd. Vuxenpoängen bara haglar in! Hoppas det håller i sig tills i morgon nu då bara.


Annars då?
Blev grymt sugen på ett gott rött vin (SOME ZIN!) och en kall öl förut.
Inte för att bli full utan för att det bara vore så jäkla gott!
Misstänker dock att suget till största del infunnit sig bara för att jag jobbar natt från och med idag och fram till tisdag morgon, bara för att jag då absolut inte kan dricka en droppe.. Vilket ju är bra, eller?


Bra eller ej, något drickande blir det inte förrän nästa helg - tidigast!
Sa da sa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0