N N = Nöjd Norling!

Jag kan bara jag vill, det är inte ofta det händer men ibland och då jäklar! :)
Idag tex. då ville jag få en massa saker som jag gått och skjutit framför mig under en längre tid ur världen.

Said and done.

In till stan.
Första anhalt Mans Ruin där det bokades tid för gaddning, 31 maj (!!). Drygt att det är så pass länge kvar men va tusan, det lär nog gå fort! Är ju hur mycket saker som helst som händer nu framöver så som sagt, det lär gå fort! Efter samtalet med Moa begav jag mig till Shell för att skriva på papper om min parkeringsplats hos dom, kikade in på Egons där de reade ut cyklar.. Hittade en och blev störtkär! Sådär bara på en gång.. Bra pric var det också, 3995 (den var då nedsatt drygt 2000 spänn..) Pappa tyckte jag skulle slå till, jag kanske måste göra det också!? Får suga på den här karamellen ett tag till så får vi se hur det blir. Well, efter Egons Ica Maxi för matinköp, Willys och sedan hem. Säger bara det, helvete va skoj det är att handla mat då man får nåt för pengarna! Idag blev det 5 fulla påsar för knappa 1200 kronor, tycker inte jag är farligt! Här hemma i Svensta hade väl samma varor gått på minst det dubbla :/ Nä, blir nog till att forsätta spånsra handlarna i Östersund, sa da sa!

Ska ta en liten nap nu och försöka se klart filmen jag somnade till igår innan mamma ringer och säger att maten är klar ;)

So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0