Pust..

Känner mig nöjd med dagen, så pass så jag nästan skulle kunna krypa till kojs nu.
Dock kändes 19:27 som lite väl tidigt, dock skulle säkert min kropp må bra av det..

Kickade igång dagen klockan sju och var en kvart senare påväg ut på en timmas lång promenad, Berg tur och retur. Hemma blev det grötfrukost och fix innan jobb halv tio. Rätt okej dag även om den stundvis har gått rätt segt. Men som alla andra dagar slår klockan plötsligt kvart över sex och jag får knata hem :)


Hörde förresten en fruktansvärd sak idag..
Man kan inte tro att det faktiskt kan hända liknande saker på riktigt, i min värld händer det bara på film men så plötlsigt slits man in i verkligenheten och inser att så tyvärr inte är fallet. Även om jag inte stod denna person så nära så känns det ändå frutansvärt! I denna lilla by är det ju så att man i alla fall vet vilka alla är..

Skänker nu alla mina tankar och varmaste kramar till den berörda familjen..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0