Spontanitet ni vet.

Igår efter jobbet fick jag ett sms av Micke som skrev att han bjöd på middag i Brånan. Fint som snus det då man är allmänt trött och tom i huvudet. Snäll mamma som jag har fick jag och min dunk Some Zin skjuts av henne dit där en gudomligt god kyckling med pasta väntade (by the way var det Emma-Lina och inte Micke som låg bakom måltiden) :) Drack några glas vin, några till och några till. Joinades av Kicki och Erik. Spelade 'Hur fan visste du det' och skrattade gott. Kvällen avslutades med en tur hem till Loven innan jag for hem och sov.

Alltså.
En mycket rolig och trevlig spontanfylla bjöd gårdagen på! :)
Och med tanke på att vindunken fortfarande inte är tom kan det tänkas bli lite ikväll igen.

Har annars idag, förutom att varit en aning bakis, hängt med Björn och Tobbe, käkat pizza samt fått hjälp av B och T att flytta upp alla saker till lägenheten - tack fina söta ni!
Nu fattas bara en säng, alla mina kläder och lite annat småplock, sen är det banne mig klart! :)



Nä, om man kanske skulle åkt upp och börjat plocka ur lådorna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0