Sur Ida!

Fan va förbannad jag blir!
För andra gången på två dagar lyckas jag ta bort ett inlägg jag skrivit av misstag..

Jag ska byta flik, från blogg.se till facebook exempelvis, och råkar då klicka på en sparad länk ovanför istället. Sjukt irriterande då allt man skrivit försvinner! Well well, det var väl egentligen inget superviktigt jag hade att förtälja idag heller men ändå.

Jag tror jag ska ge mig i kast med att baka skorpor i morgon efter träningen, vad tror ni om det?
Köpte ju en supersöt kakburk då jag va i Göteborg och nåt måste jag ju fylla upp den med.. Och eftersom jag ska dra ner på sockerintaget så tänkte jag att skorpor kanske skulle vara passande?

Vad tror ni?
Har Ni nåt bra recept på skorpor eller för all del nåt annat nyttigt bakverk?

Bör dock tilläggas att det inte får vara för svårt och det får heller inte förekomma uttryck i stil med 'ett uns', 'efter behag' och liknande i receptet - sånt kan inte jag! Nä, klara direktiv ska det vara, blir så lätt fel annars då det här med att höfta absolut inte är min starka sida..
 



Ellerhur, söt va!? :)

Med dom orden säger jag godnatt och på återseende, natti!


Kommentarer
Postat av: caroline moden

jättesöt.. jag vill också ha en sån där :)

2011-04-14 @ 07:52:05
Postat av: Frida

2011-04-14 @ 19:57:52
Postat av: Frida

Saffransskorpar är inte alls speciellt svårt men ruskigt gott! :)

2011-04-14 @ 19:58:30
Postat av: Anonym

Är saffransskorpa nyttigt då? Du vet, jag har (läs SKA bli) en ny, nyttigare människa :p haha!

2011-04-14 @ 21:06:59
Postat av: Ida

Är saffransskorpa nyttigt då? Du vet, jag har (läs SKA bli) en ny, nyttigare människa :p haha!

2011-04-14 @ 21:07:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0