Tjohooo!

Just nu känner jag mig bara allmänt glad och tillfreds!
Känns som att jag gått på semester, en semester som kommer att vara ända tills klockan nio i morgon bitti då jag skall infinna mig på Gamla teatern. Men skit samma, just nu känns det underbart och jag ska verkligen försöka ta tillvara på den här dagen utan att känna någon stress för att jag ska iväg och jobba sen (vilket jag inte ska).
Njuuuuta, få ordning här hemma och träna :)
..få i ordning här hemma kändes dock nu inte alls särskillt roligt då det ser ut som sju svåra. Men men, det kommer nog gå fort bara jag börjar på.
Nu blir det sängen och några fler sidor i 'Jag är Ozzy'
Natti!
FÖRRESTEN, jag har inte rökt en enda cigg sen typ klockan 20 igår kväll.. Holy mother!
HOPPAS att det kan fortsätta gå bra, för jag vill verkligen inte röka mer nu - nu vill jag fimpa! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0