Underbart..

..är oftast för kort!
Denna helg är såklart inget undantag även om jag önskade det mer än mycket annat!

Skärtorsdagen innehöll, förutom jobb, ett sedvanligt besök till puben i Klövsjö. Fantastiskt att ha en rejäl utekväll med systrarna två igen, händer på tok för sällan :/ Sen att de man vill skulle vara där faktiskt också var där (borsett från Sophie..) gjorde bara det hela ännu bättre!

Tidig uppstigning i fredags. Vid halv tolv satt vi i bilen påväg upp mot Klövet och afterski med The Ralatives och straxt efter tolv var vi framme. Lika roligt som alltid att se dem spela! Två var pojkarnas spelning över så jag, Emma och Kristina bestämde oss för en afterski nummer två nere vid puben. Hujedamig vilket drag! Rosevin, underbara människor, bra musik och strålande sol - vore skam att klaga! Efter sex timmars afterskiande kommer vi hem till Gröngatan, påskmiddag med familjen nästa. En dusch och fix senare bestämmer jag och Emma oss för att 'näe, vi orkar inte gå ut, det får bli en kväll i soffan' sagt och gjort, totaldäckning nästa!

Lördag morgon var vi uppe tidigt igen och begav oss mot Röjaua där det sedan blev en massa mys, sol, mat, svart på en kvart och andra trevligheter. Niclas kom och joinade och vid fyra var det min tur att joina honom + ett gäng karlar till från Rätan upp till Skalet på afterski. Rätt okej men tog det rätt piano med rädsla för att inte orka med kvällen.. (vilket inte var någon fara då jag tog mig ut och även höll mig vaken hela kvällen lång). Förfestade med Emma, Alex, Anton, Andreas, Fredrik och Rhys och blev vid elva upplockade av taxin som senare tog oss till Skalet. En helt okej kväll med roligt folk och allt annat därtill.

Igår blev det mest pyssel på hemmaplan innan det klockan tre var dags för revy. En riktigt bra tillställning som lockade fram en massa skratt :) Avslutade kvällen med god middag på altan och sedan mys i soffan med la familia.

Efter att jag idag städat klart bilen blev det en färd till Hogdal för att kika på då kusinerna spelade cup. Riktigt trevligt och härligt att sitta där i solen och kika på matcherna. Hem för att få lite mat innan jag rullade vidare mot Svenstavik och lägenheten igen. Sitter nu hemma i soffan, nästan redo att lägga mig, slötittandes på söndagsfilmen på fyran; 'Ett monster till svärmor', rätt bra tycker jag.


Vill nu innan jag avslutar detta, på tok för långa, 'dagboksinlägg' tacka ALLA som var med och gjorde denna påskhelg så fantastiskt som den faktiskt blev - TACK ALLA, ni är värda er vikt i guld! <3




..såvida jag inte orkar ikväll så lovar jag att i morgon lägga ut min påsk i bilder här på bloggen, promise! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0