En till..

Senaste:

Låt du hörde:
Kan ha varit Border Reiver med Mark Knopfler.

Film du såg:
Eight Below - meeeeen vilken fantastiskt fin film! (Jag vill numera ha en Siberian Huskey!)

Mat du åt:
En tallrik fil med All-bran och banan samt två hårdbrömackor med ost och gurka.

Kram:
Var nog av mamma igår då jag skulle åka.

Puss:
Samma som föregående.

Känslan:
Trött fast samtidigt pigg.. Hur ska jah förklara, vet att jag borde sova mer därför blir jag trött men känner samtidigt att jag sovit klart. Hum, fattar ni det där?

Resa:
Till Göteborg för någon vecka sen :)

Glädje:
Hum.. Då jag fick träffa mina fina nere i Göteborg måste det varit, finns inte mycket som slår det! <3

Dröm:
Haha, att Emma och Felicia berättade att dom blivit bisexuella och varit med varsinn tjej.. Böev skitförbannad eftersom detta tydligen skulle hänt ett halvår tidigare innan jag fick veta det, haha! Sjuka drömmar man kan ha!

Person du träffade:
De som skulle jobba idag på Treklövern; Barbro, Frida och Olesja (eller hur hon nu stavar sitt namn?)

Personen du pratade i telefon med:
Pappa som ringde då jag var påväg hem från jobbet i morse.

Personen du fick sms av: 
Jugge :)

Gången du åt 7-eleven korv:
Inte en blekaste aning om när det kan ha varit..?

Gången du var utomhus:
Då jag gick från bilen och in i lägenheten i morse.

Gången hela din familj åt middag tillsammans:
Igår åt jag med familjen på mammas sida, minus Emma då :(

Saken du köpte:
Lite småplock på Dollar Store. 

Allmänt:

Ska bli skoj:
Påsk, Afterski 1000 (om det nu blir att man åker dit) och FORUM! :D

Ska inte bli skoj att:
Jobba ytterligare 3 nätter..fast det lär nog gå fort ändå!

Sparar till:
En resa nästa vinter, tatueringen och en ny cykel!

Pålägg som gäller:
Jag är helt klart en sucker för ost, ost i de flesta former!

Önskar att jag var bättre på:
Ta itu med saker på en gång!

Dagens dryck:
Ingen än så länge men jag misstänker att det kommer bli en del kaffe innan det här dygnet är över.

Vad saknar du:
En KARL!!!

Tre band/artister:
Guns 'n Roses, Roxette och Winnerbäck

Vad har du gjort idag:
Legat på soffan..

Brukar du svära mycket:
För mycket tyvärr..

Hur tidigt stiger du upp:
Beror på hur jag jobbat eller vad jag gjort dagen innan.

På helgerna:
Händer det att det emellanåt slinker ner någon form av alkohol, att jag umgås med vänner och liknande. Försöker göra något av dagarna i alla fall, såvida jag är ledig alltså.

Vad ska du göra ikväll:
Halv nio börjar jag jobba, det är det enda jag med säkerhet vet.

Hur många timmar sover du per natt:
Olika men i snitt kanske fem.

Vem är snyggast i världen:
Slash, Nikki Sixx eller Tommy Lee - nån av dom! ;)

Vad är det för veckodag:
Lördag.

Bästa saken som hände mig förra sommaren:
Hum.. Jag fick se Roxette live!

Favoritplagg i garderoben just nu:
Min Houdini är ju verkligen en favorit alltså!

Längd:
Jag? 175.

Vikt:
Alldeles för mycket..

Byter gärna garderob med:
Trivs faktiskt rätt bra med min egen.

Byxa eller kjol:
It depends on.. Jag gillar båda.

Senast utlästa bok:
Scar Tissue - rekomenderas starkt!

Mitt rum kan beskrivas som:
Mitt rum? Min lägenhet kan beskrivas som bebodd men absolut inte klar!

Mig själv med tre ord (just nu):
I behov av en dusch, ont i min handled samt känner ett stort sug efter att göra nåt!

Jag tränar:
..inte så mycket men det ska det bli ändring på till veckan! :)

Jag ville bli när jag var liten:
Fotomodell, skådespelerska eller artist - synas kan man väl sammanfatta det med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0