Väntar och väntar.

Finns det nåt jag avskyr mer än mina, för tillfället, illaluktande fötter och känslan man får då man vaknar och ser att det är snö på backen (som i morse) är att vänta!

Fy huen alltså!
Visst, det kanske är så att den som väntar på något gott aldrig väntar för länge.
Fine, jag kanske inte ska säga emot MEN, fortfarand, jag avskyr det.

Just nu sitter jag och väntar på att pappa och Ulla ska komma och hjälpa mig att köra upp sängen till läggan. How nice kommer inte det att bli att kanske kunna sova i lyan inatt!? Underbart säger jag bara, underbart! Bra att det dessutom är just pappa som ska hjälpa mig, så många andra saker brukar bli gjorda då. Saker som annars bara skulle stå och vänta på att bli itutagna med.. 1-0 till pappa! :)

Sen på måndag får jag, om allt går som det ska (vilket det, som vi alla vet, sällan gör), mitt bord och mina stolar! Gilla gilla gilla!
Snart kära vänner kan vi ha middagsbjudnig at my place! :D


I morgon är det fullt ös igen.
Nån timma ska spenderas på systembolaget där jag ska göra några föruppgifter inför onsdagens kurs. Sen ska det susas in till stan där det skall storhandlas mat, skrivas på papper för parkeringsplats samt visa upp gadden på sidan (stjärnorna alltså) för Moa och se om hon får några ideér - spännande! :)
Dagen kommer att avslutas med en natt på Treklövern, long time no see på den..känns det som..

Nä, sakra ihop det sista så jag är redy då fader och Ulla kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0