Bra dag!

En bra dag, mycket bra!

Jobbat på lagret där jag fördelat pocketböcker till förbannelse..
Hujedamig.

Notering till mig själv:
Den dag jag tar över världen ska jag göra just denna uppgift tusen gånger lättare!

Efter jobbet, som slutade vid tre, åkte jag ner på Dollar kontoret för att få min efterlängtade massage. Som jag skrivit tidigare har jag lidit av sjuka smärtor mellan skinorna och svanken så att säga..nederdelen av ryggen alltså. HC trodde det kunde vara ischiasnerven som var i kläm och gav mig därför rådet att gå mycket. Just det. Lite trist dock att när smärtorna varit som värst (vilket är efter en arbetsdag) har jag knappt kunna rört mig. Hur som haver så konstaterade i alla fall Marie rätt snabbt att mitt bäckenben var förskjutet men att hon skulle 'trycka tillbaka' det. Trodde det där 'trycka tillbaka' skulle innebära enorm smärta men det gick bra, blev dock värre sen då hon skulle till att massera. Ooooh, så ont det gjorde! MEN det finns inget ont som inte har nåt gott med sig. Efter att hon var klar satte hon på två linimentplåster och lät mig ställa mig upp och faktiskt, trots att hon bara lagt ner drygt 30 min, (eftersom det var det enda hon hann med idag) så kände jag skillnad! Längtar till tisdag nästa vecka då jag ska dit igen - underbart!

Kvällen då.
Kvällen har bjudit på klubbkväll på Make Up Store tillsammans med mamma, Amanda och Moa. Riktigt mys var det och jag fick med mig en ny foundation, en pensel, en mascara och ett lipgloss hem - nöjd! :)
Nu önskar jag dock att jag i morgon kommer att få en anledning till att använda det.. Att sminka mig bara för att är egentligen inte min grej.. Och i morgon är jag ledig och planerar att inte göra något speciellt så att jag skulle ställa mig framför spegeln är inte särskilt troligt.

Meeen, man ska aldrig säga aldrig ;)

Nu ska jag i alla fall tvätta bort sminket jag redan har på mig, slänga över säsong fyra av Segemyhr på den externa och sedan krypa till kojs.

Natti natt på er! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0