Det är väl dags..

..att börja tänka på refrängen kan jag tro.
Dock måste jag först ut i styggväre och bort till tvättstugan för att hämta in tvätten som bör va klar nu.
Sen BORDE jag gå och lägga mig med tanke på att jag ska upp senast halv sju i morgon för att sedan halv åtta infinna mig hos mormor.

Anledningen till mitt så tidiga besök hos henne beror på att hon, jag, mamma och mormors ena syster i morgon ska styra kosan mot Sundsvall för att hälsa på en annan syster (till momma alltså). Ska bli riktigt skoj då jag aldrig träffat Sundsvallstanten innan.

Mysig dag trots att inte så många knop blivit gjorda.
Varit på Grindes en sväng med pappa, fått in några fler beställningar till Tupperware samt skickat iväg en order, mumsat surströmming med pappa, farfar och Helene, hämtat hö i Handlake och nu slutligen diskat och tvättat två maskiner. Lagomt ansträngande söndag med andra ord.


Nää, om jag kanske skulle hämta den där tvätten nu då så jag kan gå och lägga mig snart.
Hoppas nu innerligt att jag kommer att kunna sova inatt, det är inte alltid det är så lätt efter några jobbnätter..
Håll tummarna med mig, mamma blir så sur om jag försover mig :p

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0