En tjejdag!

Gud vilken mysig dag det har varit!
Vid halv åtta i morse infann jag mig hos mormor där det blev lite frukost och morgonkaffe innan avfärd mor Sundsvall. Mamma bakom ratten, jag som co-driver och momma och Majvor i baksätet. Stopp i Borgsjö för bensträckare och mera fika och sedan raka vägen hem till Ellen för en massa mysigt prat, fika, mat, mera fika, mera prat.. Efter ett gäng timmar bestämde jag och mamma oss för att lämna tanterna ensamma och for då en sväng på Ikea. Shoppade en massa ljus, några blommor + krukor och lite annat småkrafs.

Tillbaka hos Ellen blev det lite mera prat innan vi tackade så mycket för oss och påbörjade vår resa hem igen. Efter min hemkomst har jag fixat och donat lite med det jag köpte på Ikea, vikt ihop tvätten och sett till att det 'nystädade' tillståndet i lägenheten håller i sig (har lyckats bra hittills, måste vara någon form av personbästa tror jag).

Nu ska jag blåsa ut mina väldoftande ljus och krypa ner i sängen och läsa ett par sidor ur Ego Girl. Tidig uppstigning i morgon igen då en morgonpromenad ska hinnas med innan arbete :)

Innan jag säger godnatt och släcker ner vill jag dock tacka mamma, momma, Majvor och framförallt Ellen för en kanondag! Hoppas på en repris inom kort! :) <3

Natti natt!


Kommentarer
Postat av: Ullis

Man ska uppskatta de små sakerna i livet, och umgås med varandra..:) Kram

2011-08-09 @ 07:32:57
Postat av: Ida

Du har så rätt så rätt Ullis, du är klok du! :)

Förresten så skulle vi ha setts nåt snart tycker jag! Måste ju få lite update :) Kram

2011-08-09 @ 23:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0