Klamydia!

Haha, såg en rolig sak på 'bannern' nu då jag skulle logga in här på bloggen:

'Klamydia påverkar din hjärna och försämrar din finmotorik'

Där ser man!
Som jag alltid har sagt, man lär sig nåt nytt varje dag!

Min dag har varit skön.
Inte alls jobbig som jag trodde att den skulle bli :)
Det enda jobbiga, hittills, är att försöka komma underfund med vad jag ska äta till middag?
Fick en del förslag på facebook (som jag givetvis är tacksam över) vad personerna som gav mig tipsen dock antagligen inte vet är att jag inte är någon vidare bra gourmetkock - inte på måndagar i alla fall..

Pärbullar blir nog bra, eventuellt pasta med baconsås - da e ju gött (och framförallt lättsamt!) ;)

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0