Med risk för att låta som en gammal kärrin...

Med risk för att låta som en gammal kärring måste jag säga att den här förbannade ischiasen har börjat spöka igen.. Dock har den förflyttat sig från vänster till höger skinka, tack för den! Var på kronans droghandel och shoppade anti inflamatoriskt crap idag och påbörjar min 'behandling' i morgon, måtte det fungera ankras kan ju jag hälsa Beach 2015 adjöss för det är banne mig inte roligt att gå med denna smärta! Gjorde ett försök att gå runt ok idag. Visst jag tog mig runt men inte fan va det skönt inte :/ Nää, lite mera O.C. nu innan det är dags att plocka in sängkläderna som hänger ute på vädring (FANTASTISKT det ska bli att lägga sig sen!!) så på återseende :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0