Men tänk va!

Att man A L L T I D ska ha sånt förbannade flyt!
Vad jag än tar mig för att göra/bestämmer mig för att göra så nog fan ska de jävlas!

Att man A L L T I D ska måsta bli förbannad..

Vad som har hänt?
Ja, som ni kanske minns skrev jag nyss att jag skulle gå och hämta tvätten som jag tvättat och sedan gå och lägga mig eftersom jag i morgon ska upp tidigt.

Begav mig ut i survädre och in i tvättstugan.
Öppnade upp ena maskinen och plockade ut den väldoftande tvätten och skulle sedan ta itu med maskin nummer två.. Som otippat nog inte gick att öppna. Det stod nåt meddelande på displayen om att det inte gick att tömma den. Läste i bruksanvisningen som sitter fastklistrad uppe på maskinhelvetet att man skulle skriva ner felmeddelandet, stänga av huvudströmbrytaren och sedan trycka på knappen som har bilden av en nyckel på för att öppna maskinen. 'No problems' tänkte jag, bör ju inte va några problem. Oj så fel man kan ha! Givetvis funkade det inte, inte ens när jag slog och svor högt! Tack och lov hittade jag tillslut var man kunde 'fusköppna' maskinen. Gjorde det och fick ut min genomsura tvätt. Jahapp, bara att slänga in tvätten i den andra maskinen och försöka igen då..Nu är det nog bara 50 min kvar innan jag kan hämta den - JIPPIE!

I morgon vet jag en hyresvärd som ska få höra några väl valda..
Och nej, det är inte en persons fel att ett dött ting krånglar MEN det känns rätt typiskt Bergs hyreshus faktiskt..

Nu ska jag tröstfika och kika på ett avsnitt O.C., det hinner jag ju jag som inte ska sova än på ett tag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0