Ps. Om nån av er som brukar handla här på ...

Ps. Om nån av er som brukar handla här på bolaget av mig läser detta ber jag er: SNÄLLA!! Sluta kommentera att det är så varmt ute, att det är så svalt och skönt här inne etc. Va fan, va nöjd över att det för en gångs skull är varmt istället! Blir det outhärdligt så ta ett dopp i sjön, sätt er i skuggan eller vad som helst. För faktiskt, det är absolut inte ett dugg roligt att vara inomhus hela dagarna och bara kunna se den strålande solen genom ett fönster och samtidigt höra detta eviga klagande! Återkommer i denna fråga då jag kommit hem och har datorn framför mig, det här kan jag skriva mycket om, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0